Lindö park golf

Hej vänner 

Hur mår ni ? 

Nu går jag in på min sista semester vecka . 

Jag Saknar mitt jobb så det ska bli helt ok att komma tbx  och jag saknar mina rutiner . 

Men först ska jag njuta av sista veckan här hemma . 🥰

I dag kom vi hem från Lindö
 ( Vallentuna ) kommun. 

Det är väldigt fint ut mot Vallentuna och Norrtälje . 

Vi bodde på first hotell Lindö park i 2 nätter . 

Det vart vila, badade i badkar , drinkar , golf och kortspel . 

Jag slog Henning i poker .  ♣️ 😂😂

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

 God  frukost 

(null)

   Vi köpte lite chark till rummet 

(null)

(null)

(null)

   Jätte sköna sängar 

(null)

 Här badade vi , 
2  smidiga flodhästar men mysigt vart det 
❤️


(null)

(null)

(null)

(null)

   Middag / Kummel , det  smakade  sådär 

(null)

 Roligaste var att köra golfbil ,  
 Öl bilen ? 


Vi tog med oss öl i kylbagen och delade på en öl på vart 3:e hål 🍺


(null)

(null)

   Drinkar & några  öl . 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Vi bodde i dom 4 fönsterna högst upp till vänster och det var lika stort runt hörnan 
Balkongen var på 40 kvm och rummet på 55 kvm 



(null)

Om hotellet . 

Plus - bra rum , sköna sängar , badkar , balkongen och frukosten 

Minus -  restaurangen på resorten 
( dålig mat ) och  inga drinkar 

Sämst service  🙁 och ingen i baren som kunde blanda drinkar .  Hon visste bara hur man gjorde en GT …  Thats it 


På torsdagen åkte vi in till stan och åt och sen köpte vi chark upp på rummet 


Hemma : 

Nu har vi precis ätit lite fläskfilé gryta och jag håller på att tvätta! 

I morgon blir det Kalas för världens finaste 4 åring 💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛

// Love Maria 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0