Lite fräschare

Go fredags kväll 

I kväll är jag fräschare än i morse och det kan jag tacka min goa vän Pamela för . 

Min vän sen  20 år tbx och senare år även min frisör 

Här kommer före och efter bilder 

Låt mig presentera  Kråkboet 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

   Katastrof  …….

Nedan - klart ✅ 

(null)

   Efter klippning 

(null)

   Utväxten borta 👌👍🙏

Tyvärr fick jag klippa ganska mycket så vi fick bort det slitna efter sommaren .
Ca 6 cm 
 det växer ut igen och det ser fräschare ut nu ! 

Tack Pameluttan 💓💓💓


Vi hängde hela dagen , frukost ihop innan klipp och sling  sen åkte vi och handla på Willys och på bolaget  i Älvsjö  sen körde jag hem Pamela innan jag åkte hemåt . 

Vid 17 tiden kom Kalle och Elin hit , dom ska hänga här i helgen . Nu är dom på söder och äter middag . 

Planerna i helgen är shopping i morgon   och jobba med kp på söndag , då blir det bio 
( black Widow ) 


Vad ska ni göra ???

// Love Maria 💋



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0