Måndag - blandad kompott

Hej 

Jag Sitter i soffan , nyduschad…

Jag har gjort hårinpackning och skrubbat mig 

I morse var jag och röntgade mig , jag får svar om ca 1 v . 

(null)

 Jag har även fått tid hos fysioterapeut på måndag . 

Under dagen har vi chillat hemma men runt 15 tiden åkte vi ut på lite ärenden i regnet . 

I morgon ska vi ut och äta och gå på bio . Första bion på 1 år .  Har saknat bio massor .

Jag löste in alla mina gamla bio presentkort mot  nya eftersom dom inte har gått att använda under den såkallade pandemin 

Win Win . 

Boktips. 

Jag har boktips till er som tycker om
Ljudböcker 

(null)


 Det kommer bli en fortsättning på Leons bravader …..


Nu har jag börjat lyssna på dessa böcker 
Böckerna om Alex  Storm 

Därför jag valt dessa böcker är bla för uppläsaren skull 


Jonas Malmsjö 
Bästa rösten ……..


(null)




Jag  älskar att avsluta kvällen med att somna till en bok 📕 


Har ni testat elscooter?

Vi har massa olika märken här utanför huset och i hela Årsta så i fredags skulle vi hyra
En varsin och glida i väg på ??!! 

Hahaha 

Vi tog en Bird ,  herre jävlar va stark och snabb den var .  Jag fegade ut .. vi ställde av den !!! 

Skit läskigt , men vi ska ut och träna lite en annan dag och då fick vi höra att TIER var bättre ,  eller var det Lime??

har ni någon erfarenhet??

Ska träna lite här ute på raksträckan vid Enskede ridhall.  Jäkligt dumt att raca ner på
Stan första gången
😂😂😂😂🤣🤣


Middag här hemma i går och idag

(null)

Kalkon med legymsallad 

(null)

 Fläskkotlett med stekt potatis 🥔 och pepparsås 

Jag önskar er en fin kväll //
Love Maria 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0