Måndag & Tisdag

God morgon 

I går måndag flöt det superbra på jobbet, jag startade dagen på kontoret med möte och lite uppdateringar . 

(null)

 Mycket samtal och Mail med handläggare 
Lite ändringar i klient schemat .


Sen var det dags för klientträffar , det var så kul att träffa alla igen . 🌺

Härligt att vara tbx . 

Väl hemma så vart det en lugn kväll med dynastin (4 avsnitt ) och fläskfilégryta 

(null)

   Så himla gott . 
Receptet nedan . Jag serverade grytan med basmatiris 


(null)


(null)

Jag tog minus svamp  och sen tog jag extra dijonsenap. 

I dag tisdag så är det jobb, sen ska jag lacka om mina naglar . Nu går jag åt det höstligare hållet och sen ska jag jobba med kp uppdrag 

Plattan i mattan 👌

Hoppas ni får en fin tisdag // Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0