Our Friend

Hej och go tisdag 

En väldigt bra och effektiv dag på jobbet . 

Vi startade dagen med personalmöte med team 1 & 2 , vi har fått en ny möteslokal precis bredvid våra lokaler . Fint och nära .

Det var bara ett möte på 30 min för att alla skulle ses efter semestrarna och få lite snabb uppdatering av chefen . 

Det kommer hända massa nytt nu i höst med nytt journal system - Lifecare och utbildningar mm så det kommer bli mycket digitala utbildningar och APT en gång i månaden med start nästa Tisdag 

Efter mötet så hann jag att göra en Tim check på klienterna . En genomförandeplan och planering …. Me like 

I morgon onsdag har jag läkarbesök med klienter och ett uppföljningsmöte med handläggare och anhöriga 

💥 

Massa ändringar i schemat så här direkt efter semestrar då alla vill ha möten mm. 
Just nu är det rörigt men det lugnar ner sig snart. Ska bocka av allt senast nästa vecka 

Det är det som är så kul med detta jobb. Det händer nya saker varje dag och dagarna flyger i väg . 

När jag kom hem så mötte jag Henning i dörren. Han skulle i väg vid 14.30 och spela golf med massa kollegor och han kommer inte hem för 21 tiden . 

Jag har njutit av lite egen tid , jag kröp upp i soffan och tittade på en film 

Our Friend 

(null)

 Vilken jäkla tur att jag var ensam .  

Jag storgrät hela jäkla filmen  eller läs hulkade …..


En sån bra film om vänskap , sorg. Sjukdom och  kärlek !

alla dom hemska tankar man har ibland när man tänker på hur det skulle vara att lämna sina barn eller barnbarn om man blir svårt  sjuk . 

Allt man vill säga och göra …

Allt man INTE får säga till sina barn 

allt man inte får se sina barn och barnbarn göra i livet 

Och DANE ,   DANE , vilken vän 😍

Alla vill ha en Dane i livet . Ni vet en sån där vän som man kan lita på till 100 procent och som alltid finns där ….   Bästa bästa 🥰

(null)

   Dane 😍

Så här såg jag ut efter filmen 

(null)

 Orkar ni med mycket känslor kring en film så se   OUR FRIEND 

Eller har ni sett den ? 

Nu ska jag kolla halv 8 och sen idol sen kommer jag somna skönt i kväll 

All kärlek// Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0