Så redo … 😀

Hej 👋 

Känner mig på bra humör … 

Söndag och Dagen före jobb . 

Nu startar alla upp vardagen i familjen 

Max och Sandra börjar jobba , jag och H börjar jobba , barnbarnen börjar förskolan på onsdag  och Kalle och Elin flyttade tbx till Uppsala i dag . Kalle börjar skolan i morgon och Elin den sista Aug . 

Spännande att Kalle ska studera i 2 år nu . 

Jag känner mig så redo för jobb. 👌

Jag har förberett allt här hemma med planering , Mail , sms till klienter och chefen . 
Jag startar måndag morgon med möte på kontoret med samordnaren om ett nytt familje ärende ….
Individ & familje omsorgen  ( IFO ) 

(null)


Vi var och handlade lite i morse och nu har jag lagat en plåt med lax och en fläskfilé gryta och stekt massa krydd korvar 

Nu är Lunch och middag för veckan som kommer klart ✅ 

(null)

Nu är jag nyduschad och ska vila resten av dagen 

Hur mår ni ? Är er semester slut ? 

All kärlek 
Maria 🌸



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0