Sandra 29 år 🥂

Grattis min fina söta snygga svärdotter på din dag 🥂🥂🌸🌸

Du är en grym svärdotter och mamma . 

(null)

(null)

(null)

(null)

   Älskar dig .  

Vi ses sen när ni lämnar barnen .🎂

I kväll ska vi ha båda barnen , det är Lintons första sleepover.
Det blir spännande .  Hoppas det går bra .

Sandra och Max blir barnfria och kan fira Sandras kväll ifred 



Olivia började sova hos oss i 2 års åldern tror jag ,   
minns inte riktigt  ? 

Men sen har hon sovit hos oss massa ggr och i bland 1 - 2 gång i veckan .  

Linton är lite mer orolig på nätterna så vi hoppas att första  gången går bra 👍 

Kul att kunna ha båda barnen här för man känner sig som en svikare när man bara hämtar hem Olivia 💖💖💖💖


Heja heja Linton 💙💙💙 du fixar det här 
Världens gulligaste pojke 

(null)

   Max   Och  mini Max . 

I dag hejar dom på djurgården 💙❤️💛
Dom spelar match mot AIK 


Nu ska jag bädda om sängen till Olivias favorit påslakan .  Regnbågs påslakanen vill hon ha när hon sover här . 

Jag önskar er en fin söndag , vi kommer ha fullt upp 

// Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0