Shopping & rensning

Lördag - lunch och shopping i Farsta och fix hemma i garderoben. 

Vädret är lite små mysigt . 

Jag har fått lite höst känsla här hemma .  

Tända ljus , lampor och varmare kläder 
. Jag har rensat i mina garderober ( igen ) 

(null)

Jag har tagit bort dom flesta sommar kläderna , behöll några shorts och klänningar i fall det blir någon mer varm vecka innan hösten 

Jag slängde en kasse med kläder .
 Ni vet dom man sparar för att dom är sköna men egentligen är dom noppriga och fläckiga etc .

Jag konstaterade att jag har gott om byxor som jag gillar . ( 12 par ) men jag behöver köpa lite toppar . 
Så jag Behöver uppdatera den delen av garderoben 


Jag har svårt att hitta överdelar för antingen är dom för korta eller genomskinliga 

( fast facit är att jag är för tjock ) 

Suck . 
😂😂


(null)

 Nu är det ordning igen ….

Bilderna är tagna före fixet . 


Hennings får fixa sin sida själv …

Bättre att han organiserar själv som han vill ha det 💓

(null)

    Mys stämning här hemma …. 

(null)

 I dag köpte jag en fin cardigan på Lindex .
En lång gosig sak ….

(null)

   Så mysig . 

Sen köpte vi nya sängkläder 

Jag är helt såld på påslakan i material Pascale 
Det är 100 ggr skönare än satin 

Kallare och prassligare . 

40 % rea på Hemtex så passade på .

(null)

  Fint va ? 


Så nöjd 😄 

Vi fixade det sista till Olivia som hade kalas i dag 
Se inlägget efter detta . 

En rolig dag //  Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0