Söndag & jobb

Hej 

Då var helgen och söndagen till ända . 

I morse åkte vi och Tanka , köpte frukost och lite mat för veckan , när vi kom hem vart det frukost i soffan  . 

Vid 12.30 åkte jag till västerhaninge och hämtade min brukare ( kp) och sen åkte vi till kungens kurva för mat och bio 

(null)
 
Black widow , helt ok men inget wow 

Tyvärr hade vi ett gäng  snorungar på 12 st på raden framför oss i typ 15 års åldern 

Jag lackade 2 ggr på dom och sa till dom men jag kan ju inte få psykbryt och total lacka då min brukare är med och jag är i tjänst 

Efter 1 timme så tröttnade även min granne på dom 

Han sträckte sig fram och sa med hög röst 
Nu jävlar håller ni käften annars kommer jag bära ut er härifrån 😂😂👌👍

Snorungarna  bytte rader , sprang på toa , pratade , bytte kläder med varandra , pratade och prasslade med påsar  osv 
Usch 
…..  😡


Det vart en del bil åkande i dag 

Årsta - VH
VH - kungens kurva 
Kungens kurva - VH 
VH - Årsta 

Jag åkte 12.30 och var hemma 18.15 
Ja ja 



När jag kom hem så stod H och gjorde en kanon middag 
Oxfile , hemmagjord mos och chili Bea 

(null)

(null)

   Så innihelvete gött 😋


Häromdagen pratade jag med brorsan nästan i  1 timme . Vi har lite att ta igen . Vi har inte setts sen i juni . 

Nu är det strax dags för Tuva  min 
( brorsdotter ) att dra på sin resa till Frankrike 

Dom är 3 tjejer från skolan som åker efter studenten 

Dom startar i Nice på franska rivieran där dom hyrt en lägenhet . 

Målet med resan är att hitta jobb och öva på franskan dom läst i skolan 

(null)

 Lycka till Tuva 😍😍😍
Det finns ingen tidsplan som Tuva ska vara borta .


Vi pratade även om zappa . Min älskade zappa 
Han börjar bli lite skruttig 
Brorsan skickade en bild på zappis efter samtalet 

(null)

 Vi ska försöka få ihop en lunch date i veckan 


Nä nu ska jag borsta mina tänder och krypa ner i sängen 

Jag önskar er en fin ny vecka 

// Love Maria 🥰


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0