Torsdag

Hej och god morgon 

Redan torsdag 

En bra vecka ..

Jobbat , var barnvakt i måndags kväll , film mys i tisdags , i går jobb och storhandling 

Jobb i dag . 

I morgon ska jag till Pamela och fixa håret 
Det behövs nu , det var mer än 3 månader sen jag fixade håret . 

(null)

(null)



😂   Kolla hur hår helvetet ser ut . Bläääää 

Ledig lördag men jobbar söndag så det blir en kort helg 😴😴



(null)

   Min lilla kille 💙


(null)

Frukt innan nattning i måndags , båda barnen ville sova i djurgårdströjor då pappa och mamma var på match . 


(null)

   Finisar 💙💙💙💙


 Nä nu ska jag gå ner till bilen och åka mot handen och sen västerhaninge 💛

Jag önskar er en fin torsdag 
// M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0