Wifes bodygard

God morgon onsdag . 

Nu sitter vi i soffan , vi har packat lite . Vi ska i väg på golf hotell i 2 dagar . 

I går var vi på bio , vilken härlig känsla att gå på bio igen .

Vi såg denna film 🍿 

(null)

Filmen började lite hysteriskt .  Den kvinnliga skådisen skrek hela jävla tiden  ( salma Hayek ) 
😂😂😂  fett störande men sen blev det skoj och filmen bjöd på många skratt 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

  Mysigt .   Vi åt Thai mat innan bion . 


(null)

Det var en fin kväll i går när vi kom hem .


I dag har vi pratat med skitungarna 💓

(null)

(null)

Dom kommer hem på fredag från Öland ,

 2 dagar tidigare  pga skit vädret som kommer till helgen . 

Det innebär att vi får fira henne på lördag då hon fyller 4 år …   Tjohooo 


Vi har snappat och sms at med Kalle , i går tisdag hade dom sin årliga middag med  mat dom fångat själva . Alla familjer som är med måste göra olika maträtter på det dom
Fångat  på västkusten. 

Kalle och Elin hade fångat makrill  och grannarna  krabbor  etc.  Sen gör alla som en stor tapas middag med allt som  alla fångat . 

(null)

   Jag älskar att Kalle har det fint i Göteborg och jag förstår honom . Jag stormtrivdes i Hamburgsund & smögen  och Elins familj är GULD . 


Nä nu ska jag strax duscha……,

// Love Maria 💙


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0