Före och efter bilder

Hej 

I går var det en lång dag 

Jag har ett IFO ärende på torsdag morgon 
( familj och individ omsorgen) 

Det startar 7.00  och på torsdagar jobbar jag till 18.15 så nästan 11.1/2 timme  på jobbet 

när jag var klar så hade Olivia ringt farfar och sagt att hon ville att jag skulle hämta hem henne . 
Henning hade skrivit ett sms till mig som jag såg när jag var klar med sista klienten 

Olivia vill bli hämtad ❤️

Sagt och gjort , hem till Max och Sandra och hämta bollen ( Olivia ) och sen hem till oss  . 

Vi var hemma strax innan 19.30 

Vi somnade kl 21.20 

I dag hängde Olivia med mig till Pamela 
Hon var hemma från föris 

Äntligen dax för håret att få sig en omgång 


Förbered er på en fulchock  nu 

 Före bilder : 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


  Sista bilden är det mörka närmast botten 
Håret dras uppåt , det är typ 3 olika nyanser i utväxten . 

Här kommer efter bilder : 


Så nöjd som vanligt  och alltid lika mysigt med kompis häng 

(null)

  Min vackra  goa Pamela 💋

(null)

 Våran frukost 🍳  men tyvärr kunde jag inte äta i dag 
Jag har fått massa blåsor i hela munnen 
( smärtsamt ) men jag fick i mig  vattenmelon och en muffins 


(null)

(null)

 Olivia somnade efter 1.1/2 timme i mitt knä .
Det var inte så kul hos frissan 😂😂

(null)


(null)

(null)
   

Tadaaaaa.   Nu vågar man ha utsläppt igen 


jag har lämnat hem Olivia och kört Sandra och barnen till Vendelsö på kalas  och nu är jag hemma i soffan 

Jag är INTE på topp 
Mår  sådär ....  blåsor i munnen och otroligt trött 


Jag önskar er en fin helg // Maria ❤️


Kommentarer
Postat av: Emelie - Ensamstående mamma till Lilja ❤️

Super snyggt!!
Hoppas blåsorna försvinner snart.

Svar: Tack 🤩
Ia None

2021-05-09 @ 11:36:07
URL: http://DivanEmpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0