Lite blommor

Tjo 

Fredag kväll och jag är lite hängig 

I går torsdag var jag på blomsterlandet nere vid port 73 och köpte lite blommor .

Det vart 4 st tvillingsporre till balkongslådorna  och några pelargoner. 

Här kommer före och efter bild  på balkongen 

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

  Lite färg 🎨 

När jag var nere på porten så åt jag lunch på cafet chill in och sen mötte jag upp Max och Sandra med barnen . 
Det vart lite sko shopping 🛍 

(null)

 Jag åt en lax gratäng som var jättegod 😋 


Plantera:

Jag satte även lite paprika i dag 

Jag tog frön från en röd paprika och satte lite jord i ett mjölkpaket,  vi får se om det blir något 

(null)

(null)

(null)



Tips :


När Kalle var här så tipsade han om en dokumentär på 3 delar på Netflix om en 
serie mördare 

Den hette :

Tassarna bort från katterna //  usch 

Den börjar med en kille som dödar 2 katter  🐈‍⬛ sen får ni se vad som händer , sjuk kille 

 För mig som Hatar folk som kan göra illa djur så var det väldigt svårt att se på men jag tittade bort  när dom scenerna var och dom visade inte allt i dokumentären som tur va 😱 

(null)

  Klart värd att se om man gillar mord dokumentär! 

Avlutar med en bild på min klients katt Lucifer

(null)

  
Nä nu ska jag krypa ner och lyssna på ljudbok 

All kärlek // Maria 😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0