Helgen i bilder

Hej 

En helg innehållande allt 

Glädje, oro, familj, middag, shopping 🛍 och jobb ….

Fredag : 

Det har och är väldigt oroligt kring Olivia ❤️

Olivia har väldigt svårt med mat . Hon vill inte äta och har svårt att äta vissa saker och senaste månaden har hon börjat kräkts på natten när hon sover . 
Hon kaskad kräks 🤮 
( inte magsjuka ) 
Hon minns inte att hon kräks i bland 

Max och sandra har åkt in med henne till akuten flera ggr men dom säger att dom inte hittar något avvikande  mer än att hon är tunn 

Olivia tappar all ork och blir apatisk på kvällarna för att hon inte får i sig någon mat 

Läkaren i fredags var helt lost 😡

Han skickade hem Olivia och säger till sandra att allt såg bra ut  ??????

När sandra kommer hem ringer hon en vän som är sjuksköterska som får läsa Olivias journalanteckningar och där kan hon läsa att Olivia har ökat mängd vita blodkroppar, dålig syresättning och höjt infektionsvärde bla .

Va fan är det för jävla fel på läkarna i dag 

Sandra ringde 1177 igen 
Dom säger igen till sandra att åka in …..
3:e gången 

Nu kommer sandra ringa BVC på måndag så dom får starta en riktig jävla utredning på lillgrodan 

Vi blir så jäkla oroliga och detta gör att max och sandra inte kan sova och blir oroliga såklart och det blir många tvättmaskiner 

Nu har jag bara skrivit en bråkdel vad som hänt sista tiden med sjukvården och Olivias mående 
Blir mörkrädd 😳

Vi köpte näringsdrycker till Olivia i går men det vill hon heller inte dricka men sandra gjorde iskuber och glass av det så det fick hon i dig i går //  heja heja 

Fortsättning följer 

(null)

 Mina fina // som ni kämpar ❤️



I lördags var vi i stan och handlade lite , jag köpte 2 nya klänningar och Henning köpte byxor (linne ) sen blev det lite kläder till kidsen 

 vi var på Hötorget och skulle köpa frukt till Olivia och Linton 

( det är det Olivia vill äta ) 

Svindyrt på Hötorget 😔

Jag trodde det stod styck pris men det var Hg pris 

39,90 och jag köpte över ett kilo 

Jag trodde det skulle bli ca 120 kr men han ville ha 390 kr för 3 lådor frukt 

Aldrig i helvetet 

Jag sa nej och lämna tillbaka men då fick jag allt för 150 kr 

Den dyraste frukten jag köpt 

Hahaha 
Jag trodde torg handel skulle vara billigare 
?
(null)

(null)

 Lite kläder till barnbarnen också 🐣

Vid 15 tiden i går kom hela gänget hit 
( inte kalle och Elin ) dom låg sjuka 

Vi hängde här hemma , vi planterade blommor och målade , sen gick vi en promenad och avslutade kvällen med en buffé på Palmyra. 

(null)

(null)

(null)

     Ni betyder allt för mig ……. 💙💖

I dag har jag jobbat ( KP ) och sen stötte jag på mina älsklingar på cirkel K i BB när dom tvättade sin bil 🚙 

Jag kidnappade Linton och Olivia medans            M & S städade bilen . Vi gick och köpte glass och satte oss en stund i solen 

(null)

(null)
 
     ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Jag har lagat mat i dag 
Makaronilåda och bacon omelett och nu degar jag i soffan 


Ny jobb vecka väntar 

All kärlek 
Maria 🌸

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste tipsa om Alva barnklinik, finns på söder och Solna. Dom är grymma och utreder barn ORDENTLIGT med alla testar och uppföljningar som behövs. Går ofta snabbt att få tid och utan remiss. Det är definitivt Stockholms bästa barnläkarmottagning.

Svar: Tack 🙏
Ia None

2022-04-04 @ 06:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0