5 år


Hej 

Hemma igen i Sthlm , vi kom i går . Självklart så ville vi inte missa Olivias 5 års dag ……

Hon, Max eller Sandra  visste inte att vi skulle komma i dag på födelsedagskalaset , en glad tjej💚

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Så åå mysigt att krama Olivia och Linton igen 
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

I morgon kommer dom hit och sover till Tisdag
 
Sandra fyller 30 år i morgon så hon ska åka bort med Max . 
Berättar mer senare i veckan ! 

I fredags hade Sandra och Max en 30 års fest för Sandra som vart mycket lyckad med många bakis hjärnor i går lördag 😛😂 

Förresten 

Vår 5 åring har tagit hål i öronen när vi varit borta .
Så fint ….. och så duktig 

(null)

   Grymma thej 🫶


…………..
Hönö 


(null)

(null)

(null)

Jag saknar redan Hönö . 

Så fridfullt!! 

Jag har aldrig sovit så gott som jag gjorde där 

Havet gör magi med mitt mående 🫶🙏

Jag har njutit av att vara nära Kalle , 
Vi hängde med Kalle och Elin 3 dagar och vi var ute och åt 3 kvällar inkl kvällen inne i Göteborg då vi var ute med Elins föräldrar Thomas och Annelie . 

Bilder från Hönö / Göteborg kommer i veckan .
 Nu blir det focus att tvätta och plocka upp semester väskorna 👌


Love Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0