Från ljust till mörkt

I dag tog jag bort det ljusa sommarfärgerna på naglarna och satte på mlrkt glitter 

Jag är inte supernöjd, jag önskar alltid lite tjockare naglar då jag är i vatten jämt med hygien och städ osv men i dag känns dom väldigt tjocka 


Ja ja 
Jag gör om dom varje månad så det är en värdslig sak 

Före : 

(null)

(null)


Nu : 

(null)

 Ovan med blixt 

Nedan utan blixt 

(null)


En bra dag på jobbet med 2 möten , jag har varit sjukt trött i dag ,  kändes som om jag kunde stå och sova . 
Nickade till under pedikyr och nagelfix 

(null)


När jag kom hem från jobbet åt vi middag och tittade på denna film , sevärd men egentligen inte min smak av film 🍿 så 3 av 10 

I morgon börjar jag morgonen med APT 

Jag önskar er en God natt 🥰🍂

 Maria ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0