Onsdag redan ..

En superbra vecka hittills 

Mycket positivt när det gäller jobbet, mycket beröm och bra feedback 👍

Hemma är det som Vanligt , vardagen flyter på 
Nu kan man tända ljus på kvällarna , det är ett stort +

På fredag ska jag hänga med Kenneth och Sussie i Vaxholm 

På lördag åker vi till Kalle i Uppsala 

Barnbarnen har varit sjuka nu när förskolan startade upp efter sommarlovet så det var ett tag sen vi hängde men jag har träffat dom 2 snabbisar när jag åker runt i Haninge 🤩

Jäkla förskole 🦠 baciller !!! 

(null)

 Solen kämpar på 🌼

(null)

(null)
 
Grönt och fint i VH i dag 

(null)

 Godaste fryspizzan och godaste salamin 


(null)


Spinata 


(null)
 
     En god müsli 

(null)

(null)

(null)

 Mina älsklingar som jag saknar så mycket 


Nu ropar gubben , han vill att vi kryper ner i sängen och lyssnar på ljudbok 

❤️❤️❤️❤️
God natt // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0