Söndag

Helgen is Over 

I dag har vi bara varit hemma . Väldigt mysigt 
Tänt lite ljus och tagit en filt på mig i soffan , det var väldigt länge sen jag frös hemma 

Vi har sett masss på tv i dag 
Beuty and the geek ( bästa )
Selling OC 
Och en film / me time mark Wahlberg och Kevin Hart ….  Lite små fånig 🙃 


Lagat mat x 2 

Vi gjorde Amerika gryta 
( det är Hennings föräldrars recept ) 
men jag la i lite extra kryddor 🧂 

(null)


(null)

Jag tog 2 fläskfiléer , 2 burkar majs . 3 buljongtärningar och en stor purjolök + salt , peppar och grillkrydda 
Jag redde av buljongen litegrann 

Satan va gott det blev och väldigt nyttig mat . 

Vi åt det till lunch och gjorde matlådor av resten 

Till middag stekte vi biff med pommes, kryddsmör och Bea 

(null)

Det blir mycket kött denna vecka 
Me like 

Vad har jag mer gjort ? 

Jag har reklamerat mitt vardagsrumsbord till MIO IGEN !!!!

Suck 

Vi köpte ett dyrt märkes bord från dom
 ( Brick ) för 6000 kr 
Vi har reklamerat bordet en gång och fick ett helt nytt för 4 mån sen .. nu är det lika fult 
Det spricker och tappar färg i ådrorna 

(null)

(null)

(null)

Ni ser här hur det ser ut // inte ok 

Jag gjorde en ny reklamation i dag , nu vill jag inte ha detta skit tillbaka igen 
Det kan ta upp till 5 dagar innan jag får svar 

(null)


Jag har plockat lite och Kollat lite höst kläder 

(null)

 Vår lilla kille blir 3 nu i september 💙
jag sitter och kollar på presenter till honom 

Jag har lite idéer 

Just nu är det spindelmannen som gäller för Linton 


Nu är jag trött 

Jag önskar er en fin vecka 

Love Maria ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0