Vilken skön helg

Hej blogg vänner 

Jag har haft en super härlig helg 

Inget planerat , inga måsten … 

Jag har gjort va fasiken jag vill eller inte gjort ett skit 


Jag har små pulat här hemma . 

Gjort i ordning i skåp, I skafferiet , linneskåp , putsat köksfönstret och tvättat gardiner , tvättat och gjort mat . 

Omelett , pizza , korvstroganoff och sparrissås 

Små städat här hemma ,  i går fick vi en snabb visit av Max, linton och Olivia
 ( sandra jobbade ) 

(null)


Pratat med Kalle , deras packning kom natten mot lördag 

I morgon bitti börjar mitt familje ärende igen efter sommarlovet - tidiga mornar ( 1-2 dagar i veckan ) 
Start 7,00 


Jag har börjat titta på en realityserie 
Beuty and the geek 
På discovery + 
Jag hittade säsong 7 

Asså jag älskar konceptet och alla är grymma och goa och deras makeover är roligast att se och geekens utveckling och hur deras självförtroende förbättras 😍

Love love 

(null)

(null)

 Man blir varm i hjärtat , skrattar och gråter en skvätt . 

Jag jobbar ju med klienter inom autismspektrat och ser så mycket likheter och goda personligheter 😍😍😍😍 i vår klient grupp 

I kväll blir det korvstroganoff till middag och tidigt i säng då jag ska upp 5.30 

Hoppas ni har haft en fin helg 

// Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0