Julbasar

Hej och god morgon 

I går torsdag var det jobb , efter jobbet så åkte jag till Olivia och lintons förskola . 

Det var julbasar och insamling / försäljning till barnen i Senegal 🇸🇳 

Barnen hade lämnat sina egna böcker / kläder sånt som dom ville skänka till loppisen! 
sen kunde vi anhöriga köpa . 
Jag köpte kläder till O och L och sen köpte jag en ljuslykta som barnen gjort . 

Det var bara jag där tyvärr , alla är sjuka 

Henning och Sandra jobbade , Max och Linton är sjuka . 

Herregud dessa sjukdomar !!

Olivia , Linton Max och Sandra har varit sjuka om varannat i 4 v. 
Olivia är den enda  som är frisk så jag hängde med henne i går . Mysigt 

Stackar Linton är inne på sin 6:e dag med hög feber 🤒 

(null)

 I går fick han utslag i ansiktet  och natten  mot fredag så är han uppe över 39 g igen 
Usch 
Jag mår dåligt när dom små är hängiga och sjuka ….


Jag och Olivia hade mysigt 

Vi pysslade , hon visade runt , vi gick ljusvandringen och shoppade . 

(null)

(null)

I går gav insamlingen runt 26.000 kr 


Den förra basaren barnen hade till barnen i Ukraina 🇺🇦 gav 32000 kr 
Bra jobbat av  alla barn och personal 🫶 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

Jag var på föris 15-16.45 . När vi var klara så åkte jag och Olivia och åt på subway och handlade på Coop innan jag körde hem lillgrodan 🫶

Mysigt med lite egentid med henne 🥰

Jag åkte hemåt och var rätt seg när jag kom hem . 

Lite jobb i dag sen ska jag till svärföräldrarna

Jag har beställt en fin sak som jag ska ge mamma i julklapp . Sen ska jag hämta lite annat 🤩

Sen tror jag att jag ska baka lite 

Önskar er en fin helg // Love Maria 😍





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0