1 juli

Hej 

En go händelserik fredag .

- jobb check  ✅

- mys med pamela , hon kom hit på sen frukost , vi åt men det slutade  med att jag körde henne till Rosenlunds närakut.  Hon ville först inte åka men jag fick henne att sjukskriva sig från jobbet i dag och kolla upp din Axel och nacke . Hon cyklade omkull för ca 1 v sen men smärtorna  hade blivit värre och värre och när hon var här kunde hon inte röra armen . 

(null)

 Kö till 1177

(null)

 Söta  Pameluttan 

(null)

(null)

 Vilar armen på bordet 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Frukost mys 


(null)

 Fick blommor av Pam 💐

(null)

Släppte av henne vid Rosenlund 💚🫶

Personalen ville först inte röntga henne utan påståd att kroppen var i chock och spände sig efter olyckan men när smärtstillande och muskelavslappnande inte hjälpte så röntgade dom tillslut 😣


Efter några timmar så fick jag detta kort 

(null)

 Spricka i axeln , sjukskriven 3 v och smärtstillande 💊 

Vilken jävla sjukvård vi har i dag , suck !! 

Att man nästan måste be och böna om hjälp och ändå vill dom skicka hem utan riktig undersökning . 

Fick detta av pamela när hon var klar 

(null)



Jag är blå 💙

 Nu får hon vila 🛏 

Jag har varit och handlat , tvättat , städat och pratat med Kalle i FaceTime, han var och shoppade kläder och ville ha råd . 

(null)

(null)

(null)

(null)

  Min älskling 😍

Nu myser vi i soffan, en lugn fredag , i morgon kommer barnen . Vi har dom till söndag kväll . 

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0