Hemma igen


Tbx hem . Resan var fantastisk men varm đŸ„” 
Ca 43 i skuggan varje dag !!! 

Flygningarna gick felfritt , vi Ă„kte med ett biffigt plan sĂ„ dĂ„ gĂ„r det mjukt och fint 

Toaletterna (5 st ) lĂ„g pĂ„ nedre plan , 
trappor ner dĂ€r vi satt 

Sen 4 toaletter till bak och fram i planet 

Minst 2 par som gick med i 10.000 meters klubben pĂ„ dit vĂ€gen 

Ett par kĂ€nde vi frĂ„n Haninge och tjejen  var bra pĂ„ pickalurven sĂ„ hon delgav oss den infon 
Hahaha 
Go girl 

(null)

 Resan ner 
.

(null)

VĂ„ra fötter ser ni pĂ„ bild och trappan ner alldeles bredvid oss . 
Vi betalar alltid för extra ben utrymme! 


PĂ„ Flygresan hem sĂ„  sov jag nĂ€stan hela vĂ€gen  och Henning somnade ca  40 minuter 

Jag Vaknade nĂ€r vi flög in över Gotland 
SĂ„ skönt ✈ 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Som sagt sÄ har vi haft det super !!
 varmt , god mat , badat hamam med massage , utflykt och romantisk middag i bergen 
Mm

Vi landade 5 i morse och vi var hemma kl 5,45 

Jag kommer blogga mer i veckan nĂ€r jag Ă€r tillbaka pĂ„ banan 
Bildbomb Ă€r att vĂ€nta . 


(null)

 Date pĂ„ panorama restaurang uppe i bergen 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Vi hörs sen 

.

(null)

Ps 
Jag har pratat med  Olivia 15 ggr i dag 
Hahaha 
Hon ringer frĂ„n sin klocka 
Nu Ă€r Ă€lsklingarna pĂ„ vĂ€g till skara 

I kvĂ€ll eller i morgon ska jag ringa Kalle 

Saknar han och Elin massor men snart ses vi ♄
(null)

(null)


Love Maria ♄♄♄


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0