SEMESTER ☀️🙏

Hej 

Dagarna går , jobbat , varit hos mamma  och gått på semester i dag // tjoho 

Härliga dagar i Flen 

(null)

(null)

Bakat små franska 


(null)

(null)

(null)

   Sjöstugan / idrottsgården 

(null)

(null)

(null)


   Ligga nära 

(null)

Hundmys 

(null)

Ätit god mat bla rökt lax !!  Ludde tigger inte 🤪

(null)

(null)

 Mamma fick shoppa , det vart 2 par byxor och en tröja . Vi åkte till Katrineholm.


Jag har fått lite växter av mamma 
Klöver och tobaksblomma 

(null)

Tobaksblomman på ljuslyktan 

Bredvid har jag satt tomater 

(null)

(null)


Klöver 

(null)

     Planterar 🍅 tomat i kruka 


När jag kom hem så hade Henning överraskat mig igen 🫶

Jag stod i köket , då ropar han på mig och frågar om jag kan öppna min låda och ge honom fotsalvan 
- självklar 
Så jag öppnar lådan och ger honom den och stänger lådan 

Då säger H ,,,, - du e rolig du , såg du inte vad jag lagt där ? 

Då tittade jag ner i lådan 1 gång till 


Där låg en splitter ny 
IPhone 13 PRO Max 

Omg 😱 

Tack tack tack 

Så glad 
En militärgrön

(null)

(null)

Den är stor , snygg med en gryyyym kamera 

H skämmer bort mot totalt 💯❤️❤️❤️


Den iPhone XR jag har idag är som ny men den säljer vi för 2500 …

Nu har vi bara en lugn kväll 

I morgon ska vi packa och ha middag med familjen här hemma . Det blir lasagne 

På söndag flyger vi tbx till Turkiet 🇹🇷✈️


Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0