Torsdag redan // đŸ€Ș

Hej 

Hur mĂ„r ni ? Har ni gĂ„tt pĂ„ semester ? 

Jag jobbar nĂ€sta vecka ocksĂ„ men sen Ă€r det dags ! 

Jag vet att jag tjatar men nu behöver jag semester .  Jobbar 6 dagar varannan vecka och 5 dagar varannan vecka och dĂ€remellan vill man ha barnbarnen sĂ„ nu vĂ€ntar lata dagar och förhoppningsvis mycket kĂ€rlek, sol och bad .

I gĂ„r Ă„t vi thai mat , sĂ„ himla gott men satans starkt med chili sĂ„ det triggade min magkatarr  sĂ„ i dag har jag haft sjukt ont . Bara hĂ„lla minen hos klienterna đŸ€Ł

(null)

(null)


  Gött 

(null)

  Sandras  present  đŸŽ 


(null)

 Lilla Ă€lsklingen kör hockey med pappa . 

😍

I helgen har vi lite att fixa . NĂ€sta helg ✈ flyger vi i vĂ€g igen ☀ 


I morgon blir det jobb ( dokumentation) , storhandla, stĂ€da och mysa med min gubbe 

All kĂ€rlek 
M 😍

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0