9/6

Dagarna går . 

Jobb , familjen , matlagning och massa måsten !

Mysigt att ha Kalle här hemma ♥️

Nu har nedräkningen till semester startat 
( 5 v kvar ) 

Innan dess händer en del kul 🤩 

Nästa helg hotell och utgång med min barndomsvän Renee , efter dans så möter jag min älskling på hotellet på småtimmarna 

midsommar / ev åker vi till Uppsala 

Sen ska jag försöka hinna med mamma någon helg . 

I veckan som var utnyttjade jag min födelsedagspresent 🎁 
Jag fick 1 timmes masssge och självklart tog jag den hos min thai tjej Daeng 

(null)

(null)

  Njutning eller smärta ??  Det är frågan 
   Grym masssge 

(null)

   
(null)

Middag i veckan :

Makaronilåda 
Pannkaka 
Rester 
I morgon ska vi göra goda  matiga sandwichar


(null)

i morse vart det frukost med Max och Sandra 

I helgen blir det golf och på lördag - söndag ska små glina sova här ❤️❤️❤️❤️

Kalle ska vara hos max och spela data . 

Nu ska vi kolla stranger Things 

// Go kväll 
      Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0