Grattis Kalle och Pk


1)  grattis till fina Pk som fyller år i dag🎂

2) grattis och grymt bra  jobbat till vår Kalle , han fick betygen i dag för första året på web utbildningen / kursen 
Han har 1 år kvar 

Detta sms kom i dag 

(null)


Därför skratt gubben är där är för att jag / vi gnäller alltid på Kalle att han gör allt i sista sekund så som inlämningar / prov mm 

Men han lyckas alltid ändå 

Han har plugg hjärnan 🙏👍

Stolt mamma & pappa ❤️‍🔥


En bra dag i dag, torsdagen blir ganska lugn 
Jag har en gammal / ny klient som jag ska träffa i morgon 
Det blir skoj och höra vad som hänt sen sist vi sågs . 

Sen måste jag göra en GP 

Lite små grejer som jag måste fixa på jobbet innan semestern .

11 arbetsdagar och ett kp uppdrag kvar  sen helt ledig till 14/8 . 

Tjohoo

// Love Maria ☀️☀️☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0