Lördag på stan ☀️

Vilket fint väder vi hade i går . 

Jag och H promenerade mot Årsta dal och tog en öl 🍺 nere vid vattnet innan vi promenerade vidare 
(null)

(null)

(null)

 Årsta dal 

(null)

 Här fotar jag från liljeholmsbron 

Vi gick över Liljeholmsbron ner till loopen 
Skön promenad 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Man kan inget annat än älska loopen men det är sjukt dyrt . 


Vi stannade där ca 4 timmar , sen promenerade vi lite bland stånden nere vid Hornstull,  dom spelade grym mysig oxo!

(null)

 Tina  och Anders 💚

(null)

(null)

 Dj som spelade  skön Housemusik 

(null)

Vi gick vidare till hirschenkeller  och tog några öl och åt mat men sen tog vi  en taxi hem oss . 
Vi satt på balkongen och snackade , vi dansade lite innan gästerna lämnade runt 00.00 tiden , jag och Henning gick och la oss mycket senare 🥂

I dag har vi varit sega , jag ska lägga mig tidigt 
Kl 8.30 i morgon ska jag till Arlanda och hämta Kalle som kommer från Göteborg. Sen åker vi till Uppsala och hämtar hit hans saker 💓

Go natt vänner// Love IA 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0