Onsdag / Lillördag


Go kväll

Jag Sitter i soffan , vi har precis ätit . 
Det vart bacon 🥓 lindad fläskfilé med potatis 

Inte jättegott men ok 

(null)

Smaklös 🥓 bacon tyvärr 

Jag har jobbat i dag och dammsugit pärlan 

(null)

  Sommarfin inuti 👍

Ingen idé att tvätta den nu då det regnar var och varannan dag ☔️ 

Kom ni ihåg att jag hade köpstopp på kläder 

Det sket sig .. 

Jag ville ha något nytt till fredag …..

Det började med att jag beställde en klänning ( kaftan) i början av veckan 
Den kom i går men den kändes väldigt stor så jag åkte ner till Kappahl på port 73 och bytte till en mindre storlek . 

Senare när jag var i Haninge c så gick jag in på den Kappahl av en annan anledning och då hittar jag en tunika / klänning som jag gillade mer än den jag bytte storlek på tidigare på dagen …..

Så då gjorde jag ett återköp och kom hem med något helt annat än det jag beställde från början ! 😂

Velig tjej men nu tror jag att jag är nöjd , den tunikan var mer jag och den hade fickor vilket jag älskar 

Blir stressad när jag inte vet vad jag ska göra av händerna 👏🏻 

Nu kom precis Kalle hem från skola och jobb . I dag bytte han draperier på SÖS akuten .
Kalle slutar skolan den 23/6 för sommarlov.

Nu ska jag ta en skön dusch och njuta av kvällen 



Love Maria ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0