Bildbomb del 3 / balkong i Årsta

Hej 

Vilken grym dag jag haft 
Jobb , möte , skratt med kollegor och handlat lite pelargoner till balkongen 

Jag älskar våran lilla söta balkong , tvätten torkar på 30 min därute 

(null)

(null)

(null)

  Jag ska fylla på med lite lavendel 

Här kommer lite mer bilder från resan 


(null)

   Bästisar 💙💙💙

(null)

(null)

(null)


  Hahaha  när vi gick in i affärer så fick vi mega shopping bag  🛍 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Bilderna ovan var från onsdagen då vi alla åkte in till alanya hamn 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Massa bad bilder ( såklart ) 

(null)

(null)

(null)

(null)


Olivia och Linton var nyfikna på skyltdockorna 


(null)

(null)

(null)

(null)

      Linton ……   ……..   …….   Olivia 
(null)

     ……..    Olivia 

(null)

(null)

     Mycket shopping vart det 🫢

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Sandra tatuerade sig i Alanya / ett O och ett L 


(null)

  Goda drinkar / Ex on the beach 


Jag och Olivia flätade håret , jag först på fredagen sen ville Olivia göra samma på lördag morgon 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

  Min älskade loppa ❤️


När jag kom hem så tog jag ut flätorna 
Det vart lite fluff 

(null)


(null)

   Pudel de lux 


Nu ska vi kolla fartblinda  säsong 2 
Yeeee

Fortsätter med sista delen av Turkiet bilder i morgon 

Go kväll // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0