Bildbomb del 4


(null)


 Fin kvälls vy i Alanya hamn / kleopatra borgen i bergen 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Goda drinkar , god mat , min älskling 


(null)

 Bilfärden in mot alanya 


(null)

(null)

Utsikt från rummet 


(null)


 Mina älsklingar 

(null)

(null)

(null)


  Hamnen nere vid pirat skeppen 

(null)

(null)

 En av mina älsklings tjejer 

Har sandra , Elin och Olivia 


(null)

Mycket underhållning på hotellet / varje kväll 

(null)

    💙💙💙💙


(null)


Vitlök och ost bröd 

(null)

(null)
Alltid entertainer personal vid poolen / poolerna 


(null)

(null)

 H somnade  vid poolen 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

  Dom goaste i hela världen 


(null)


    Bollen 


(null)

(null)

Flambera  köttet 


(null)

Utsikt Inne från vårt rum 


(null)

Olivia tog med sig snäckorna från stranden hem till Sthlm 

Hon gjorde fint med snäckorna  i går 


(null)

      Älskade Maxi

(null)

(null)

(null)

 Sandras inlägg på IG  efter hemkomst 


Nu får det räcka med bilder 😜😉

Veckan var kanon !!

Jag och H rök ihop 1 kväll på resan men det löser sig alltid 

Lite tjafs med grannar/ reception  och H tyckte inte jag backade honom i grälet osv 

2 hetsiga  personer 😂😂♥️♥️

Annars var resan 🙏🙏👍👍👍 så bra 

Familjen , bästa vädret , hamam och massage , vila, trevliga turkar , god mat Och felfria flygturer , bad och sol ☀️ 

Topp 

// Love Maria 😍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0