13 nov

Halloj 

Lite av allt i dag 😄

Jobb med KP 
Vi tog en härlig promenad i Tyresta by på 6 km 

Sen mötte jag min älskling , vi åkte och hämtade ett paket 📦 och handlade lite ! 

Till middag vart det kyckling med currysås 
Favvo i repris 👌

Jag har små plockat lite här hemma , sen satte jag mig med lite journaler och en GP medans H var i väg .. 

Jag har pratat med mamma , i morgon bitti ska jag väcka henne kl 5 , dom ska byta ut hennes fönster och balkongsdörrar i morgon . Hoppas hon inte fryser ihjäl 😂😂

(null)

Det var mycket folk i Tyresta ….

Nu ligger H och kollar finalen i innebandy och jag bloggar . Sen blir det Robinson 


Veckan som kommer är rätt lugn , endast 1 möte bokat plus alla klienter såklart och ett kp uppdrag ! 

På fredag ska vi på middag 

På lördag ska vi ha barnen , vi ska julpynta och klä granen !

På söndag ska hela familjen på middag hos mina svärföräldrar, barnens farmor och farfar och Olivia och lintons gammel farmor och farfar 
Många led …… 

Det ska bli mysigt 


Jag önskar er en fin ny vecka 

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0