23/11

Hej 

Jag Kom hem för en stund sen , kall i hela kroppen efter denna dag . 

Det vart några handlingar/ promenader med klienter 


(null)

(null)

Rått, regn/blask och kyliga vindar 
Värmer mig i bilen 🚘

Efter jobbet så åkte jag till Liljeholmen C för att kolla om mina underkläder hade kommit på twilfit ?

Dom skulle ha skickat ett sms när varorna kom men det var 14 dagar sen jag var där och köpte dom !!

Dom har haft 40% på allt hos twilfit och har fortfarande + mer rabatt på annat i butiken  gäller hela november så jag köpte underkläder för 2600 men jag fick betala 1300 kr för allt  efter rabatter och black friday erbjudande. 

Några saker var beställnings vara då jag har så feta bomber ( 85 i ) 😂😂

Underkläderna låg i butiken och dom bad om
Ursäkt att dom inte hade sms:at mig !!!


(null)

Nu har jag precis ätit varm god morotssoppa med ost smörgåsar 🥪 
Gött 

Nu ska jag vräka i mig pepparkakor, dricka zero  och maila 2 handläggare sen ska jag ta en varm dusch 

Min älskling jobbar dag och kväll 

6-24.00 = 18 timmar 
Dom ska lägga om en väg i kväll vid bygget dom är på och det får dom endast göra på kvällen då det är mindre trafik 

Han kommer vara slut när han kommer hem men då sover jag sött ❤️❤️❤️

Go kväll // Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0