Fredag & jul på G

Hej 

Äntligen helg 

I dag har jag fixat lite hemma bl.a så har jag  städat, fixat i skåp och lådor , haft tvättstugan och varit i källaren . Jag tog upp mina julsaker och julgran 🎄 

(null)

 Barnbarnen fixar granen i morgon med farfar 


Innan fönsterputs
(null) 

(null)


Henning putsade fönster när han kom hem 
Och jag satte upp julgardiner 


(null)


Efter : 🎄🎅🏻🤶🎄🎅🏻🤶

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 
Älskar jul myset . 

Jag har köpt 12 julklappar hittills måste bara slå in dom ….

Jag har fått utslag som kliar på hals , dels i mitten av hals och längst med halsbandet 
Kliar som satan !!!   
Någon som vet vad det kan vara 

(null)

(null)

(null)

 ?????

I kväll åt vi räk tacos 🌮 så himla gott 

(null)


 Räkröra med massa goda kryddor , majs, rödlök , ost och gräddfil 

(null)


Nu ska jag poppa popcorn 🍿 


Avslutar med 2 bilder på vår stora lilla tjej 

(null)

(null)

 Hänger inte med , tiden går så fort 

Önskar er en fin helg 🌸 Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0