Hemifrån

Hej 

Vi fick mail av chefen i morse , hon skrev att hon helst inte ville att vi  gav oss ut med bilarna då det var orange varning . 

Vi har regler för detta och måste följa krisplan 

Jag tog mina klienter hemifrån i dag istället med telefonstöd !  Skönt att slippa ge sig ut på vägarna i onödan 🚘

Fick mycket gjort hemma med administration osv .

Så här ser det ut just nu hos mig 
Ingen har plogat 😔

(null)

(null)

(null)

   Nu myser vi i soffan 🥰

Avslutar med en fin snögubbe som barnen och Max gjorde igår kväll 

Barnen var så glada, dom byggde den utanför sitt fönstret så dom skulle kunna se den . 

Dom hann bara komma upp i lgh och duscha ! 

Sen när dom tittade ut efter duschen så hade någon jävel sparkat sönder den !!!!  

Jag undra va fan det är för fel på folk  egentligen 😡

Fin var den i allafall 

(null)

   ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️🎅🏻🎅🏻🎅🏻🎅🏻🎅🏻

 God natt // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0