Jobb , Flen , hemma och barnbarn

Go dagens

Jobb i veckan som var , självklart den obligatoriska fikan på bagarstugan 

(null)

(null)

 Jag har varit hos mamma i Flen , jag var där i september och tömde båda hennes balkonger och slängde massa grovsopor. 

Nu har dom kommit en bit på väg . Dom har rivit ner alla väggar på balkongerna och sen ska nya fönster och nya balkongsdörrar sättas in 
Dom ska börja hos mamma 14/11 med fönster 
Sen ska paneler upp på väggar , nya persienner sättas in och sen fönsterputs 

Sen är dom klara ✅

(null)

(null)

  Så här ser det ut i dag …..


Jag ska tillbaka till Flen när allt är klart för att hjälpa mamma att få ut allting på balkongerna sen ska jag och brorsan dela på en grovstädning till mamma , jag har anlitat en städfirma som ska komma i mitten av december så det blir fräscht till jul 

Det är dyrt men det måste göras ….
Det får bli vår julklapp till mamma 

(null)

 Här är en del av det som ska ut på balkongen sen . 

Vi har hunnit med massa , jag har skurat mammas skåp 
Så skitigt 
Jag handlade med henne 

Jag hjälpte henne att hitta hennes tvättstuge nyckel 
Så nu har jag bokat så vi kan tvätta alla hennes mattor i december. 

Jag tog en hel del promenader med Ludde  och vi åt massa gott och tittade på så mycket bättre 🥰

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Bra billig affär i Flen 

(null)

På trädgården i Flen finns massa Yankee candel som jag älskar 🥰
  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Så mycket bättre 😃

I morgon söndag ska jag ha barnbarn så
Denna helg vart zero vila men alltid gosigt med barnen 

(null)


 Nu ska jag kolla lite tv 📺 
// Love Maria 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0