Kills kvarnholmens lekplats

Hej 

En lugn fredag med mys och sömn 

I dag lördag har vi varit i en ny lekpark 
Lilla Kvarnholmens lekpark . 🛝 

Vilket härligt ställe , vilken utsikt , vilka husbåtar och boenden över lag 
Fantastiskt ….

Kvarnholmen är en del jag missat totalt , ligger  om man kör vänster vid nacka forum 

Här kommer lite bilder 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En perfekt ställe för barnen . Det fanns grillplatser och massa sittplatser 


Nu har jag sovit en stund och gjort lite mat 
Henning vill ha biffar och jag vill ha soppa 

(null)

I kväll blir det chill och i morgon blir det jobb 
Sen ska jag köpa en lite lott till gubben på farsdag 🌸

Jag önskar er en fin lördag // Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0