Ful i håret


Hej på er 

Det var ett tag sen , det är mycket på jobbet med nya klienter , möten och utbildning . 

 Tisdag nästa vecka har vi HLR utbildning igen, bra att uppdatera detta varje år . 


Jag Jobbar , lagar mat och sover typ 

(null)

 Favvo mat men en hel del pyssel 
Salami och ost fylld kycklingfilé med pesto pasta 


(null)

(null)

(null)

(null)

 
I dag är det mer än 4 månader sen jag var hos frissan ( Pamela ) 
Jag har lidit sista månaden men jag vill vänta ca 1 mån till så det är fräscht till min semester 

Jag ska ha semester 1-12 juni ✈️  längtar 

😜 

(null)

Utväxt delux med en härlig senapsfärg 😩😩🫣😀😀

(null)

(null)

(null)

Den som väntar på något gott ?? 

Nu ska jag kolla lite tv sen lyssna på podd 

// Love Maria 💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0