Go kväll igen

Tänkte köra en liten bildbomb från de senaste dagarna 

Ni såg att jag varit hos morsan tidigare 

När jag kom hem var jag lite hängig och hostig , vilade några dagar sen fick jag lite kraft att pula hemma . Jag tvättade gardiner och mattor , fixade i ordning på balkongen 

Henning ska putsa fönster i helgen 

Här kommer lite bilder 

(null)

Innan jag bytte gardiner 

(null)

Tvättade alla fodral till soff kuddar 

(null)

(null)

(null)

Nya gardiner från rusta , prisvärt 99kr

(null)

(null)


Jag köpte en ny större bast matta till balkongen och städade där ute 
Nu ska jag bara ha en soffa där ute 
( den som kom i dag var ju trasig ) se tidigare inlägg ! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Mot den väggen ska rotting soffan stå 

Jag har köpt massa solcells lampor i ris material 
Fina på kvällen 

Tänkte plantera i stora krukorna efter vi kommer hem från Turkiet 

Elin och kalle var här lördag - söndag 
Dom hängde med Micke och Kevin på Medis 
Vilket väder 

På söndag dök resten av familjen upp så vi alla kunde vara tillsammans innan kalle och Elin åkte hem till Uppsala 🥰

(null)

  Kevin   &      Micke / barndomsvänner 

Lilla Linton 3 bast har börjat träna fotboll 
Så jäkla gulllig 

(null)

(null)

(null)

(null)

Våran solstråle ( läs Zlatan) 

Mycket jobb och goda luncher 

(null)

Träffade min Renee på tacobar i går 

(null)

I dag vart det bagarstugan 


Jag har fått nya sandaler / yee 


(null)

Birkenstock ❤️👌

Köpt en ny fantastiskt parfym 

(null)

(null)

Mumma 😜


(null)

  Bakat kärleksmums till Henning och hans jobb kompisar 


Nu är det 37 dagar kvar tills vi ✈️ drar 

Turkiet är det bästa landet där man mest valuta för pengarna 

(null)

 Tjohooo 

Jag måste tipsa om ett bra program med min favvo Maggan Graaf och hennes Louie 

Typiskt romer på SVT 
Sjuk bra 👍🏻 

(null)

Snygg e han oxo ♥️ och manlig 


Förlåt att inlägget hoppar men det har hänt massa sista tiden så försöker få med så mycket som möjligt i inlägget! 

På fredag fyller min bror år , då blir det Vaxholm för att fira honom 🎂

Nu ska jag borsta tänderna 🪥 och sen lyssna på ljudbok 

All kärlek 
Maria 🍡






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0