HLR / bilen tbx

Hej 👋 


En lĂ„ng dag men jag har fĂ„tt massa fixat 

Jobb, HLR utbildning 

(null)

(null)

(null)

Rolig utbildning , alltid bra att uppdatera sina kunskaper. 

I dag ringde dom frĂ„n Team 1 och sa att bilen var klar ✅ 

Jaaaaa

(null)

 Vilket jĂ€kla hĂ€st jobb dom har gjort med bilen 
Dom och bilplĂ„tskirurgerna 
Nylackad och recondad samt att alla filter mm Ă€r bytta 

Bilen Ă€r som ny. 

Innan jag hĂ€mtade min bil sĂ„ lĂ€mnade jag tillbaks hyrbilen i Tyresö 

Jag har hyrt den i 54 dagar 
Summa summarum 

12166 kr men jag betalade 3100 kr ca 

Sen bensin ⛜ kostnader / full tank nĂ€r den skulle lĂ€mnas tillbaka 

Sen sjĂ€lvrisk pĂ„ 1500 


Allt som allt har jag fĂ„tt lĂ€gga ut ca 5000 kr pĂ„ nĂ„got jag inte orsakat sjĂ€lv // det suger hĂ€stpung 

Nu Ă€r sjĂ€lva brandĂ€rendet klart ✅ 
Nu vĂ€ntar vi pĂ„ att garaget ska renoveras 


(null)

(null)

Före bilder ovan 

Efter bilder nedan 

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag Ă„kte och bytte till sommardĂ€ck direkt 

Jag Ă€r sĂ„ glad att ha min bil tillbaka 😍

Nu har jag lagat mat och tvĂ€ttat 

(null)


Det blev Amerika gryta tillbaka middag đŸ„˜ 


Jag önskar er en fin kvĂ€ll 

Maria 😍

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0