Ingen pärla

Hej 

Äntligen fredag , lugnt i kväll 😁

I morgon lördag ska vi hämta barnbarnen och gå på Olivias gympa sen ska dom med oss hem och sova över  , innan vi åker hem så ska vi till Pamela och hjälpa henne att sätta upp en stor hylla i badrummet . 

Max och Sandra ska ha egen tid och på restaurang 🍽️

På söndag jobbar jag . 

Helgen kommer springa i väg 
🏃‍♂️ 


(null)

(null)

(null)

När barnen kommer så vill dom ha massa frukt och risifrutti , en annan favorit är tortilla med nutella och pannkaka 🥞 
🍇   🍓 

Det ska bli kanon väder i helgen 🌞 
Det gillas 




🚗

Min pärla kom inte hem i dag , detta pga att mitt försäkringsbolag tabbat sig (IF) 

Dom ( IF ) skulle fixat en bärgare i onsdags som skulle köra min nylackade bil till team 1 för  recond och byte av massa filter i bilen och den skulle blivit klar i dag  MEN när jag ringde team 1 i går för att få bekräftat att jag kunde lämna tillbaka min hyrbil i dag så hade dom
Inte ens fått min bil 

Suck 

Detta innebär att jag får ringa massa samtal och fixa bärgare som kör min bil till team 1 i dag så jag måste ha kvar min hyrbil minst till måndag kväll beroende på när dom får pärlan i dag . 

Fick veta kostnaden av lackningen av min bil i dag 
70.000 kr 

Som hittat 
Tur man har försäkring 

(null)

Fin nalle på min lunchrestaurang 

Jag önskar er en fin solig helg

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0