Pärlan

Go kväll gott folk 

En lugn dag , jag är inte på topp 

Vi har gjort lite nytta här hemma men sen har vi bara varit i soffan 

Ätit god sallad 🥗 till middag & lunch 

(null)

 Om allt flyter på denna vecka så borde jag få tillbaka min pärla 🚗 på fredag 
Den är färdig lackad på tisdag och går till recond teamet på onsdag 

Oj oj va jag längtar efter vår bil ! 

Jag vill bara ha det här brand ärendet avklarat med hyrbil och självrisk mm

Onödiga kostnader …….
Sen måste jag gå igenom källaren oxo för att se om något måste ersättas där men jag tror inte det …..


Så här såg min bil ut när den kördes i väg 

(null)

(null)

  
Nu är det en ledig dag kvar sen jobb igen 

Love Maria ♥️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0