Tisdag

Halloj 

Det var så länge sen jag uppdaterade saker här på bloggen 

Jag får ta lite i taget 

Jag har varit hos mamma bla. 

Jag har hjälpt henne med massa saker 
Mediciner
Rensa kyl
Papper 
Handla 
Shoppa 
Lagat mat
Bytt köks gardiner 
Pimpat om hennes balkong 
Slängt massa sopor  mm 

Här kommer före och efter bilder 

Balkong Före :

(null)

(null)

(null)

Efter 

(null)

(null)

Lagt matta, möblerat om

(null)

(null)

(null)

(null)

Mamma var nöjd 

Shoppat 

(null)

(null)

(null)

Köpte blommor, kläder och doft vax mm

Bytte gardiner 

Före 

(null)

Efter:

(null)

Lite somrigt 
Ny trasmatta som mammas granne gjort

(null)

Ätit gott 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Kändes bra att fixa med allt 

Jag fortsätter blogga i morgon vad  mer som har hänt sista tiden 


All kärlek 
Maria ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0