7 Feb

Go kväll 

Hur mår ni ? 

Här är det finemang 👌

Bra dagar och veckan går mot mitten 

I dag hade vi handledning av vår duktiga psykolog .

Det är så grymt viktigt att få ha ärende dragningar  samt få råd och tips . 

I dag pratade vi om hur vi ska agera när vi blir kallade till rättegång om tex man gör en oros anmälan  som går vidare till rätten 

Vad är våra skyldigheter osv. 
Behöver vi ens vittna ? 

Vi pratade även om olika klienter som har önskemål som inte ingår i beställningen osv 

Vi fick skrattanfall ett x antal ggr i dag 
Roliga diskussioner i allt elände 😂😂

Kul morgon 🤩


Jag har precis kommit hem från 1 timmes massage hos min favvo massös Deng 

(null)

Mysigt , fräscht 

Aj aj säger jag bara , i dag var det mycket knutar som skulle masseras bort men jag mår så JÄKLA bra när jag varit där 🙏
Nu är jag lite mör 👌


Mat intag sista dagarna 

I söndag - fiskgryta 

Tisdag - kassler med ris 

Tisdag lunch 🥙 Pad Thai 
Så himla gott

(null)

(null)

(null)

 Detta är min favvo just nu , det här är från chop chop 

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0