Äntligen fredag

Godagens 

Hur mår ni ? 

Jag mår sisådär 

I Tisdags pajjade mina knän, det vänstra är katastrof .  Veckan på jobbet har varit kämpigt när man promenerar  en del med klienter på ärenden mm. Trappor neråt har varit värst. 

Det är fan alltid någonting med denna vackra kropp ( läs gamla ) 

Mycket jobb i veckan, samtal och SIP möten . I går var jag barnvakt till mina småttingar . 

Max och Sandra jobbade och var hos dr. 

Jag och barnen käkade pizza på kronans pizza sen gick vi hem och mös i soffan . Ungarna fick sitta en stund med paddorna medans jag plockade lite och dammsög upp lite sand i hallen .  

(null)

(null)

(null)

  Mitt ALLT 💓💓💓💓💓💓💓💓 älskar dessa 2. Linton är inne i en 3 års trots , en väldigt bestämd men gullig kille med mun diarré 😂 OMG 😱 

Veckan har även bestått av massa måsten 
Tvätt, städ , matlagning och matlådor. 

(null)

(null)

Det blev fika på bagarstugan i VH . 

(null)

Nu tar jag helg . 🥰 ska vila knäna så gott det går . 

Jag skulle ha jobbat på söndag men vi har skjutit upp det till nästa helg .

Denna helg firar vi Henning som fyller år  på måndag . Det blir middag mm med hela familjen här hemma på lördag . 

Älskar att ha alla samlade 

Love Maria ♥️⭐️

Önskar er en fin helg 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0