Barnbarnen, Bal och helvete

Hej 

Jag hade precis gjort ett långt inlägg här på bloggen  om Det i rubriken men ALLT försvann 

Suck 

Prövar göra ett nytt inlägg i morgon , pallar inte nu ,,,, 

Nu är det för mycket skit som jag måste rodda i pga branden . 

Ni får några bilder sålänge 

(null)

(null)

(null)

(null)

 Kalle och Elin på bal i går på slottet i Uppsala 

(null)

(null)

(null)

(null)

 Vi har lekt och busat med barnbarnen , i morse var vi i Liljeholmen och klippte Linton 
Han vart så fin . 


Helvetet med branden fortsätter , nu har vi fått veta att allt i förrådet också förmodligen är helt förstört 🫣

Julsaker , nya resväskor , gamla minnen , kläder , hockey prylar mm mm !!!!!!

Ja ja 

Jag har pratat med min chef   , jag har fått ledigt för att fixa med allt detta i morgon då det är vardag 🙏

Fortsättning följer 🫶

Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0