Garage brand

Vi vaknade kl 5.30 i morse när brandmännen knackade hårt på dörren , ni vet en sån där hård snut knackning  hahaha

Dom ville informera om Branden i huset , dom ville också veta om vi kände röklukt i lgh ? 

Lägenheterna på plan 1 & 2 fick evakueras några timmar . 

Vi har ju vårat garage under våra lägenheter . 

Bilarna är helt / delvis förstörda !!!

Det är avspärrat , vi har haft möte i hyresgäst lokalen med brandmännen, poliser, stockholmshem och försäkringsbolag . 

Ingen får gå in i garaget , det är avspärrat med polis och vaktbolag som håller koll . 

Just nu räknas det som grovt mordbrand eftersom vi bor över garaget . 

Utredning pågår som sagt och vi ska på ett möte i veckan då vi får mer information . 

Så fort polisen ger klartecken att dom får gå in i garaget så tar dom en samhämtning med bärgare 
ALLA bilar ska bärgas från garaget till olika verkstäder för antingen sanering av sot och rök skador eller om bilen ska dömas ut helt 


(null)

(null)

(null)

(null)

 
Mycket samtal och roddande i dag , på måndag måste man vara tillgänglig om
Dom behöver bilnycklar och info möte 

Jag är super ledsen, min fina pärla 🚙

Jag behöver ju bil i tjänsten så på måndag måste jag jaga en hyrbil 


Vid 14.30 kom barnbarnen så eftermiddagen vart fin ändå 

Våra älsklingar . Man blir på toppen humör 

(null)

(null)

(null)

Nu har vi varit i parken ( iskallt ) sen gick vi ut och åt middag , nu myser vi i soffan med lördagsmys 


Fortsättning följer …..

Love Maria 💓🔥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0