Söndag kväll

Tjo 

Hur mår ni ? 

Själv är jag sliten 

I fredags var det lite jobb, sen åkte vi in till stan och mötte upp ett par kompisar . Vi skulle alla till Kias 50 års fest 🎉 

Det var jätte trevligt , träffade gamla vänner/ bekanta , dansade och parta loss. 

Stället stängde 3 och vi var hemma runt 3.30 sen vart det lite efterfest så vi kom i säng väldigt sent eller läs tidig lördag 😂 
 usch va bakis jag var på lördag , vi sov mest hela dagen , lyssnade på ljudbok och mös 

I dag söndag har vi tittat på serier hela dagen 
( innan vi dör ) och farmen mm. 

Tyvärr så fotade jag inget från festen , man glömmer bort det när man blir lite slirig 

Tack Kia och Rickard för inbjudan ♥️

Tog några bilder innan festen 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Hahaha  gulliga Anders 

…..
Annars då 

Vår älskade Kalle har börjat på sin sista praktik  , han är tillbaka på firman som han gjorde sin första praktik på wasabiweb 

(null)

(null)

  ❤️❤️❤️❤️❤️ lycka till älskling 


Kan varmt rekommendera denna serie på viaplay 

(null)

(null)


Så här ser jag ut i håret när jag drog ut mina flätor 

(null)

  Trollet 


Nu ska jag ta en dusch och krypa ner i en nybäddad säng 😴 

Behöver få lite mer sömn innan ny jobb vecka 
( min 6 dagars vecka ) 

Massa söndags kramar 

Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0