Hemma igen ( tyvärr )

Hej 

Kom hem 04.30 i morse . 
Trötta 

Det är inte kul att komma hem !!!!


Sverige har blivit ett vidrigt land på många sätt 
Så trött på allt skit här 

Detta nedan är bara en bråkdel av de som hänt senaste dagarna 

ALLA vi pratar med i Turkiet, alla sorters människor från alla delar av världen / Europa  frågade oss samma sak om Sverige 

Va fan är det som händer där ?????

Jo , landet är förlorat 

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

Skjutningar och knivdåd i skolor 

Skjutningar överallt inkl anhöriga 

Sprängningar 

Våld 

Våldtäkter

Inbrott 

Övergrepp  vareviga dag 

Bilbränder 

Våld mot blåljus

Det står poliser i varje hörn på gården där mina barn bor i Haninge 

Dom har hittat automatvapen mm och verkar ha span på den gården . 

Det är ingen som vi träffat utomlands som inte vet om vad som händer här hemma i Sverige 

Ni kanske förstår att jag inte längtar hem till detta piss ställe

I dag har jag hört blåljus typ 15 ggr och Turkiet hörde vi en ambulans på 7 dagar 
🚑 


Jag skriver mer om resan i morgon 
Nu ska jag äta och vila 

Love Maria 💥☀️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0