Panorama

(null)

(null)

(null)

På min födelsedag så startade vi dagen med god frukost  och bad . 

När vi kom upp till rummet efter badet  så hade dom gjort fint till mig på sängen 
Så turkiskt 🤪😍

(null)

(null)

Från balkongen 


(null)

Fotat från min balkong 

(null)

 Fotat från min balkong 


Vid 16.30 tiden hade vi bokat en bil in till Alanya , vi gjorde stan först innan vi åkte upp till panorama restaurangen uppe i bergen 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Nere vid skeppen i hamnen 
Kalle och Elin 😍

Sen tog vi bilen  upp i bergen , vi hade en chaufför hela kvällen som Väntade på oss 

(null)

(null)

(null)

(null)

    Kalle    och    Elin    😍😍😍

(null)

(null)

(null)

  Vy när det e ljust ( kl är 20.00 ) 
(null)

Sen blir det mörkt snabbt 
By night 


(null)

(null)

(null)

(null)


Här uppe vart det satans massa drinkar och tiquila//  

(null)

Efter panorama åkte vi ner till stan igen och festade vidare , pubar och disco 

(null)

 Här började vi bli bra söta !

Tyvärr var det ett riktigt saggigt på disco 💃 

Jag tröttnade och tog en taxi hem men
Henning, Elin och kalle stannade kvar .

Jag vet faktiskt inte var klockan var när jag kom hem, typ 2 ? 
Dom andra dök upp runt 4 ( tror jag) 😂

Dagen efter så sov alla ( inte jag ) till 12-13 tiden men jag var vid vattnet 8.30 ( duktigt bakis ) men havet gör susen ! 

Fredag och lördag promenerade vi in till Avsallar 
Det tog ca 30 min att gå .

En mysig liten by 
Vi åt gott och shoppade lite 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Biff fajitas 

(null)

(null)

 På väg till Avsallar 

(null)

(null)

(null)

 Fina fontäner ⛲️ 


Jag fortsätter blogga i morgon , nu ska jag duscha och åka till jobbet 

Kram på er 😍🤩



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0