Sista bilderna och bröst

God morgon 

Jag fotade inte jättemycket på semestern men här kommer några till bilder . 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Här väntar vi på vår van 🚗 som ska ta oss till flygplatsen! En större med 4 fotäljer , ac, tv , ledbelysning och stereo med bluetooth. 

Vi åker alltid privat , vi använder aldrig transfer buss längre . 



I söndags träffade vi barnen en snabbis . Dom fick lite presenter sen tog vi en pizza och glass på torget 

(null)

(null)

(null)

Vi köpte nya skor , tröjor och leksaker till O & L 

Nu är jobbet igång igen 

I går efter jobbet så åkte jag till söder och bröst centret

(null)


Jag fick bastning ‼️
Jag har inte kollat brösten sen 2018 
Aj aj aj 

Mitt högra bröst är lite svullet på vissa ställen så dom tog några extra bilder men jag tror det är körtlar 

Svar kommer om några veckor 


Nu ska jag till rudan i Haninge 
Vi ska ha lite sommaravslutning med jobbet ! 
Innan alla droppar av och får en välbehövlig semester . 


Love Maria 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0